П`ятниця, 29.03.2024, 10:06
Відділ освіти 
Лебединської районної державної адміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МОН України
ДОН ОДА
СОІППО
СОЦПОРТМ
ХРЦОЯО
Педагогічна преса
Головна » 2016 » Квітень » 15 » ЩО РОБИТИ, КОЛИ ДИТИНА НЕ ГОВОРИТЬ?
14:12
ЩО РОБИТИ, КОЛИ ДИТИНА НЕ ГОВОРИТЬ?
Мова, здатність до спілкування, до пізнання світу, до навчання – це одні з найбільших дарів, даних Творцем людині. На жаль, коли все добре, ми це не дуже помічаємо і цінимо.
Мова – один із найважливіших і найбільш значимих факторів і стимулів розвитку дитини в цілому. Це обумовлено винятковою роллю мови в житті людини. З її допомогою виражаються думки, почуття, бажання, передається різна інформація та життєвий досвід.
Правильний мовленнєвий розвиток – одна із ключових умов майбутнього успішного становлення дитини, як особистості, її самореалізації та інтеграції в суспільстві. Але бувають випадки, коли з розвитком мовлення дитини не все гаразд… Що тоді робити батькам, родичам, педагогам?
Роздумам над цією проблемою та шляхами її вирішення було присвячено засідання методичного об’єднання керівників та вихователів дошкільних навчальних закладів Лебединського району під керівництвом методиста Васильченко О.М., яке було проведено 8 квітня 2016 року у районному Будинку дитячої та юнацької творчості. В роботі методичного об’єднання взяла участь завідувач районної психолого-медико-педагогічної консультації, учитель-дефектолог Дубницька Л. В. До уваги присутніх було запропоновано доповідь на тему «Особливості мовленнєвого розвитку дитини в нормі і при патології». Доповідач зазначила, що спираючись на останні статистичні дані, можна помітити, що в Україні в даний час помітно зменшилась кількість дітей із сенсорними порушеннями, проте, водночас, збільшилась кількість дітей з різними психофізичними та мовленнєвими вадами. Учасники засідання МО ознайомились із ознаками сприятливого та несприятливого процесів розвитку мовлення дітей. Доповідач вказала на ті фактори, які   обумовлюють затримку в темпах формування і розвитку мови дитини. Особлива увага присутніх була спрямована до питання раннього виявлення та діагностики мовленнєвих порушень в розвитку дитини та надання фахівцями своєчасної корекційної допомоги такій дитині.
Учасники засідання висловили свої думки щодо покращення співпраці педагогічної громадськості району, батьків із Лебединською районною психолого-медико-педагогічною консультацією.
Переглядів: 416 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Квітень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Президент України
Верховна рада
Урядовий портал
Сумська ОДА
Сумська облрада
Лебединська РДА
Районна рада
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz