П`ятниця, 29.03.2024, 03:26
Відділ освіти 
Лебединської районної державної адміністрації
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 73
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
МОН України
ДОН ОДА
СОІППО
СОЦПОРТМ
ХРЦОЯО
Педагогічна преса
Головна » 2017 » Травень » 15 » ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У СТВОРЕННЯ КРЕАТИВНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ
13:44
ТРАДИЦІЙНІ ТА ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ У СТВОРЕННЯ КРЕАТИВНОЇ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ОСОБИСТОСТІ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ

11 травня 2017 року, відповідно до плану роботи методичного кабінету, на базі Пристайлівського НВК відбулося засідання районного методичного об»єднання учителів української мови та літератури на тему: «Традиційні та інноваційні підходи у створення креативної інтелектуальної особистості на уроках словесності», метою якого було презентувати систему роботи учителів Пристайлівського НВК із даної теми, визначити шляхи його використання, виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють розвитку особистості учня, опрацювати особливості формування інтелектуальної компетентності на уроках української мови та літератури, підвищити рівень професійної майстерності педагога, спрямовану на розвиток інтелектуального рівня учнів.
На значенні компетентнісного підходу до формування особистості у процесі навчальної діяльності на уроках мови і літератури наголосила учасникам
учитель Голубівської ЗОШ І-ІІІст. Лисянська І.М. Про формування самоосвітньої компетентності учнів як однієї із найважливіших факторів успішного навчання з досвіду роботи говорила Холоденко Н.П., учитель Михайлівської ЗОШ І-ІІІст . Структурну модель інтелектуальної компетентності учня запропонувала учитель української мови та літератури Василівської ЗОШ І-ІІІст. Терещенко Л.О. Практичною частиною семінару були уроки української мови у 6 класі класі на тему «Присвійні та вказівні займенники»,учитель КалініченкоО.М.. урок у 8 класі на тему «Головні та другорядні члени речення.Повторення»( учитель Вініченко С.М.).
Захоплюючою була екскурсія до шкільного музею .
Після оглядової екскурсії у шкільному музеї учасники семінару перенеслися у інтелектуальну гру «Хто кращий?»
За підсумками семінару були вироблені рекомендації щодо формування інтелектуальної компетентності особистості на уроках української мови та літератури.

Переглядів: 569 | Додав: osvita | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Календар
«  Травень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Президент України
Верховна рада
Урядовий портал
Сумська ОДА
Сумська облрада
Лебединська РДА
Районна рада
Архів записів
Copyright MyCorp © 2024Конструктор сайтів - uCoz