03.11.2017 року на базі Василівської ЗОШ І-ІІІ ст. відбулося засідання районного методичного об’єднання вчителів географії за темою «Діяльнісне спрямування уроків географії в моделі емпауерменту». Цікавий змістовний урок географії у 7 класі «Поняття про географічні координати. Географічні координати свого населеного пункту. Урок-гра» провела Тарасенко Н.М., у своєму виступі вона поділилася досвідом щодо формування компетентностей на уроках географії з використанням міжпредметних зв’язків. Завідувач районного методичного кабінету Сагайдачна Н.М. ознайомила вчителів з поняттям «емпауермент-педагогіка» та структурою діяльнісно спрямованого уроку географії. У ході методичного діалогу «Формування компетентностей, передбачених Концепцією Нової української школи, через наскрізні лінії предмету географія» досвідом роботи щодо формування математичної, інформаційно-цифрової компетентності, ініціативності і підприємливості на уроках географії поділилася вчитель М.Бобрицького НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. - ДНЗ Савченко Н.П., формування основних компетентностей у природничих науках і технологіях, екологічної грамотності і здорового життя висвітлила вчитель Голубівської ЗОШ І-ІІІ ст. Бедлінська В.М., щодо формування соціальної та громадянської компетентності, обізнаності та самовираження у сфері культури, уміння вчитися впродовж життя присутніх ознайомила вчитель Будильського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ Ковальчук Р.Є. Учасники заходу взяли участь у пізнавальному географічному брейн-рингу «Мій рідний край». До річниці трагічних подій на Чорнобильській АЕС присутнім був представлений позакласний захід «Чорнобиль з пам’яті не стерти». Релаксаційне заняття з використанням активних форм роботи «Подорож під назвою життя» провела практичний психолог Кулябка Л.С. У підсумках засідання РМО завідувач РМК Сагайдачна Н.М. підняла питання щодо функціонування кабінету географії, ведення шкільної документації з предмету, підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання та державної підсумкової атестації. У рамках засідання РМО присутні поширили знання та поглибили практичні навички і прийоми щодо використанням елементів емпауермент-педагогіки на уроках географії, розглянули шляхи формування компетентностей, передбачених Концепцією Нової української школи, через наскрізні лінії предмету географія.
|