27 лютого 2013 на базі Будильського НВК: ЗОШ І-ІІІ ст.- ДНЗ відбулося засідання РМО вчителів хімії на тему: «Мотиваційна компетентність як фактор підвищення ефективності уроку». Кожну дитину треба розглядати не стільки як об’єкт, що потребує впливу, скільки як особистість, що інтенсивно розвивається в процесі навчальної діяльності. І щоб учень займав активну позицію в процесі навчальної діяльності, він повинен мати потужні джерела мотивації до навчання. Таку думку висловили вчителі хімії Тарасенко О.Д. (Павленківський НВК), Діденко Л.І. (Василівська ЗОШ І-ІІІ ст.), Босенко Л.М. (В.Висторопський НВК), які поділились власним досвідом роботи з даної теми. Тому вчителі методичного об’єднання щоденно застосовують своє основне педагогічне мистецтво – це вміння спонукати, а не примушувати. Така система передбачає позитивну аргументацію методів і засобів впливу на дитину, за якою майстерність учителя виявляється в тому, що він стимулює учня робити все з власної волі, з бажанням і радістю. Відкритий урок у 7 класі на тему: «Оксиген. Кисень, склад його молекули, фізичні властивості.Добування кисню в лабораторії.Реакція розкладу. Каталізатор.», який провела вчитель Камчатна Т.В.(Будильський НВК), довів, що саме спонукальна, а не примусова сила навчання й виховання здатна перетворити дитину з об’єкта впливу педагога на суб’єкт особистого розвитку.
|