З метою впровадження здорового способу життя серед учнів загальноосвітніх навчальних закладів та популяризації футболу як виду спорту, початкового етапу реалізації Програми розвитку дитячо-юнацького футболу у період з 01 по 15.05.2013 р. у загальноосвітніх навчальних закладах за участю працівників відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації, районної ДЮСШ, вчителів-ветеранів з фізичної культури, кращих учнів-спортсменів, учасників районних та обласних змагань та інших запрошених проводилися вікторини, конкурси з історії футболу. У 21 загальноосвітньому навчальному закладі заходи з футболу були проведені у теоретичній та практичній формі: - вікторини «З історії футболу в Україні», «Зародження гри з м’ячем»; - усних журналів «Подвиг футболістів (матч смерті Київського «Динамо»)», «Футбол на Сумщині»; - запитань-відповідей «Правила гри в футбол»; У період з 16 по 31 травня проходив шкільний етап Кубку шкільного футболу Сумщини, районний етап проходив у період з 01 по 14 червня. На 2013-2014 навчальний рік заплановано запровадження 3 години футболу у всих навчально- виховних закладах району. Під час оздоровчої кампанії влітку 2013 року на Лебединському озері було ужито заходи щодо облаштування місця для навчання плавання дітей під час літнього оздоровлення на озері «Лебедине». Проведено обстеження підводної частини пляжу, вирішене питання чергування медичних працівників та рятувальної служби. З метою підготовки інструкторів з плавання для роботи в місцях оздоровлення та відпочинку дітей на навчальний збір фахівців з плавання до м. Суми 06 червня 2013 року були направлені 2 педагогічні працівники. У період з 01 по 18 червня проводилося навчання плаванню 250 учнів молодшого шкільного віку. У В.Висторопському НВК: ЗОШ І-ІІ ст. – ДНЗ створена та втілюється еколого-валеологічна модель «Школа сприяння здоров’ю». Основною ідеєю та сутністю експерименту є розробка та реалізація моделі еколого-валеологічної освіти та виховання В.Висторопського НВК як науково-освітньої, соціально-культурної інституції «Школа сприяння здоров’ю» від дошкільного навчального закладу до школи ІІ ступеню, що сприяла б збереженню та зміцненню здоров’я учнів
|