Нещодавно на базі Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ступенів
відбулося засідання методичної ради в межах Михайлівського освітнього округу. На засіданні були присутні
заступники директорів з НВР, голови методичних об’єднань шкіл - суб’єктів.
Сучасна освіта ставить високі вимоги до професійного
зростання вчителя, тому для вирішення педагогічних завдань важливу роль у
сільській школі відіграє організація системної науково-методичної роботи.
Присутні на засіданні методичної ради Михайлівського освітнього округу
відмітили, що науково-методична робота з учителями в умовах освітнього округу
покликана виявити рівень мотивації вчителів до безперервного удосконалення
професійної майстерності шляхом впровадження в навчально-виховний процес нових
Державних стандартів початкової, базової і повної загальної середньої освіти.
Питання активізації навчальної діяльності учнів як засобу підвищення ефективності
навчально-виховного процесу в умовах впровадження Державного стандарту
початкової освіти розкрила учитель початкових класів Курганського НВК: ЗОШ
І-ІІІ ст. - ДНЗ Людмила Гордієнко. Голова методичного об’єднання учителів
гуманітарного циклу Межиріцької ЗОШ І-ІІІ ст. Ірина Гримайло зупинилась на
особливостях викладання української мови в 5 класі в умовах впровадження
Державного стандарту в основній школі. Голова методичного об’єднання учителів
природничо-математичного циклу Михайлівської ЗОШ І-ІІІ ст. Людмила Коваленко
поділилась досвідом роботи по питанню застосування нових технологій навчання як
засобу підвищення ефективності уроку в умовах впровадження Державного
стандарту. Заступник директора з НВР Василівської ЗОШ І-ІІІ ст. Світлана
Горобець звернула увагу присутніх на організації пошукових досліджень в галузі
впровадження методики, технологій навчання і виховання, удосконалення форм і
методів роботи з педагогічними працівниками.
Члени методичної ради Михайлівського освітнього округу та
голови методичних об’єднань шкіл - суб’єктів, які входять до даного освітнього
округу накреслили плани у подальшій співпраці, а саме: здійснення
консультування вчителів щодо використання педагогічних інновацій, нових форм
організації навчально-виховного процесу, впровадження досягнень
психолого-педагогічної науки; пошук, аналіз і впровадження передового
педагогічного досвіду, впровадження сучасних методик навчання і виховання;
забезпечення інформаційної підтримки педагогів.
|